Обмін / Повернення
Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній :(

Обмін / Повернення

Вітаємо!

Згідно «Закону про захист прав споживачів» ви можете обміняти або повернути непродовольчий товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту покупки. Здійснити це можливо тільки за наявності висновку або акту сервісного центру, авторизованого виробника Товару, про те, що умови експлуатації були не порушені.

Щоб скористатися можливістю обміну чи повернення непродовольчого товару належної якості потрібно переконатися в наступному:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
- збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування;
- наявний чек, що підтверджує факт придбання.

Увага!
Звертаємо вашу увагу на перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню, визначеному Постановою КМУ 172 від від 19 березня 1994 р., зокрема:
- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби чи предмети гігієни;
- непродовольчі товари належної якості;
- непродовольчі товари неналежної якості, умови експлуатації яких були порушені.

Порядок процедури визначення обміну або повернення згідно «Закону про захист прав споживачів»:
1. В разі визначення, що товар підлягає процедурі, продавець повинен замінити даний товар на аналогічний.
2. Якщо, на момент процедури виявиться, що аналогічного товару в наявності немає, продавець повинен замінити на подібний товар з подібними характеристиками, з відшкодуванням покупцеві або доплатою покупцем різниці вартості товару.
3. У випадку відсутності подібного товару з подібними характеристиками в наявності, продавець повинен повернути повну вартість товару на момент придбання.

Здійснити обмін або повернення товару Ви можете в роздрібному магазині "Екс Форма", незалежно від того був придбаний товар в нашому роздрібному магазині чи нашому інтернет-магазині. У випадку, якщо ви знаходитесь в іншому населеному пункті, потрібно відправити товар компанією "Нова пошта". Дані для відправлення можливо отримати зателефонувавши на один з номерів колл-центру або написати на електронну адресу. Повернення коштів здійснюється на картковий рахунок банку протягом 7 днів.